Fredag den 13

God afton! Har inte skrivit på ett tag men kände att det var dags för ett inlägg. Här i England är det grått och kallt! Men tur att man har ett varmt kryp in att komma hem till efter jobbet med en gosig kille väntandes på att få kramas. 

I söndags, den 8 januari var det ett år sedan jag och Steve blev ett kärlekspar. Så han bestämde att ta med mig till Edinburgh, vilket var en underbar liten weekend resa och det var en överraskning så jag visste inte vart vi skulle. Vi tog tåget dit på fredagen och kom hem i måndags. Bodde på ett jättemysigt hotell och på dagarna gick vi runt och turistade och på kvällarna blev det pubarna och klubbarna. Hade det helt underbart! Jag har tur som har honom i mitt liv.





Nu ringer mat klockan, precis lagom. Så nu ska vi äta och dricka god svensk Rekorderlig cider, mums! Jag skriver snart igen mina kära, ha det så bra så länge. puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0