21st Birthday!

Hade en underbar födelsedag i tisdags! När jag vaknade fick jag öppna present och kort i sängen, fick en fotoram med ett kort på oss två i och ett pandora armband av älsklingen, älskar det!















ett underbart fint armband jag fick av Emma, Trudi, Mike och James. De ska gravera in "with love, your Hazel family" i den. Min underbara familj!

Efter att jag öppnat lite paket och kort så frächade vi till oss och gick och mötte upp Mouchuck och Timmy på cafet för frukost. Efter en utsökt frulle rulla bilen iväg till Thorpe Park, en nöjespark här i England. Spenderade hela dagen där och senare på kvällen gick vi till puben för att fira med några cirrar med Mike och James. 





(visst är han lik markoolio???)


lite blöta!





Hade en fantastisk dag! Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0