Satan i gatan

Hey folks! Fröken Lundgren har haft en underbar helg! Fredagen bestod av häng hos favoriterna Hazels, Lördagen bestod av alkohol och fest. Emma fyllde 22 år så det var lite party hos henne sen tog vi (Emma, Mike, James, Sophie, Harry, Sean, Vicky, Luke och jag) taxin till Dartford, tog oss ett par drinkar inne på Weddan sen drog vi vidare till Crush och skakade rumpor! Tog sen taxin hem tillbaks till Hazels och jag och Mike fortsatte festen med Brian och kullerbyttor och slockade inte för ens halv 6

Igår var det häng hos Emma igen, toy story 3 och sen tog jag bussen hem till Steffe. Han har jag saknat massor i helgen! Han har varit i Leeds med sina kompisar så det var så skönt att få krama om honom! Där fortsatte soffhänget framför tvn och jag kanske tog mig en nap eller två.

Är så glad att de är hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0