Welcome Home!

God natt alla sköna underbara individer! Jag kom precis hem från en kväll hos Hazels! En kväll full av spel och härliga människor! Har inte skrivit här på ett tag så jag har glömt att nämna att EMMA och MIKE kom hem förra torsdagen!!!!! Kan ni tänka er vilken lycka?? Jag är så mycket gladare nu, allt känns som det var förr men mycket bättre!! 

Förra torsdagen ringde det på dörren (och det brukar nästan aldrig ringa på dörren, så jag undrade vem det kunde vara.) Så jag gick och öppnade, och utanför stod Mike! Jag kunde inte tro mina ögon, för enligt han skulle han inte komma hem detta året. Jag kände nästan min hakan ligga på marken när jag efter några sekunder förstod att det verkligen var han som stod utanför och kunde hoppa upp och krama om honom! Lite senare gick vi till James för att överraska honom, så jag gick och ringde på ytterdörren så smög Mike in bakvägen, "i knew you were gonna come home" var det första James sa, sen efter 10 minuter ringer det på dörren igen, då är det Vicky och Nichola som ringer på och frågar efter Trudi (deras mamma) men hon är inte hemma så jag går ner för trappen och in i vardagsrummet och ser Emma, så hon överraskade dem precis på samma sätt som jag och Mike gjorde!kan ni förstå hur jag nästan höll på att dö!?? Så länge som jag längtat efter henne, min älskade vän! Vi har så mycket att ta igen! 

Men som sagt så kom jag precis hem från en spelkväll med Emma,Mike,Claire och lite Trudi. Kan inte beskriva hur glad jag är att de äntligen kommit hem, efter 10 månader! Det hat känts som en evighet! Helt underbart!

Nu ska jag sova, jag mår bäst men jag saknar Steve! Känns så konstig att inte vara med honom, när jag sovit där de senaste två veckorna i sträck. Men imorgon får jag träffa honom igen, min finaste! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0