Never been afraid of the highest hights!

Fredag, sol och värme.

Här sitter jag med en kopp te och njuter. Ska snart sätta igång med städandet men först tänkte jag uppdatera lite i bloggen. Humöret är på topp idag måste jag säga, gick upp klockan halv 8 och myste runt hemma hos Steve sen tog jag cykeln hem. Har nämnligen förbjudit mig själv att åka buss om det verkligen inte är nödvändigt. Bra med lite motion och så sparar man pengar! Räknade ut häromdagen att jag spenderar ca 20 pund i veckan på buss, och det blir 1040 pund om året, tänk vad mycket annat skoj man kan göra för de pengarna!



Nej nu ska jag ta och göra lite nytta, hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0