What a beautiful day!

Idag vaknade jag vid halv 8 för Steve skulle upp tidigt och käka frukost med grabbarna innan de skulle iväg och spela paintball. Tittade ut genom fönstret och såg den underbart blåa himeln och den underbart skinande solen, men trött som jag var somnade jag om. Vaknade sedan igen av att Jennifer ringde mig så jag tog mig en dusch och vaknade till sen gick jag ut i det underbara vädret och åkte till Bluewater och mötte Jensan och barnen i parken. 

Nu sitter jag här hos Jennifer medans hon fixar och donar och jag längtar tills ikväll! Steves kompis fyller år så vi ska ut med dem ikväll. Alltid skoj när man är fler som går ut, även om jag har kalas kul med Jennifer när vi går ut själva. Kul med lite omväxling.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0