Så jävla hatt

Igår åkte jag och Steve till Bluewater för att äta mysig middag på Nandos, det var supergott! Sen efter det skulle vi gå och se Unknown med Jennifer på bio. Men när vi skulle köpa biljetter var det fullbokat. Så vi strosade omkring och kikade i affärer och tog en fika på Starbucks istället. 

Jag blev överlycklig för denna hatt har jag velat ha jättelänge, så igår kikade vi in på River Island och då hittade jag den fast för halva priset, så istället för £17 kostade den £8,50 bara för att remmen hade lossat lite, så när jag kom hem limmade jag bara fast den igen och blev som ny, vilket kap!!






(Världens sötaste kusin i bilen på vägen hem från skolan)

har precis käkat nachotallrik och tagit ett glas rosa med favorit moster, kaaaalas gott!!! Nu ska jag gå och träffa favorit Jensan. Hoppas ni har en bra kväll! Puss på er godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0