Untitled

I måndags tog jag och Jensan en sväng till Bluewater och kikade runt, handlade faktiskt ingenting. Men jag vet ett par jeans jag vill ha från H&M. Så jäkla sköna! Sen när vi kikat klart gick vi hem till James och hälsade på lite, spelade UNO och pratade lite skit. Alltid lika kul.


James med Oscars (hundens) leksak i skrevet. Ser ut som något helt annat..

Igår var det pannkaksdagen här i England, medans ni andra i Sverige hade fettisdagen. Så jag och Steve gjorde pannkakor, och de flög hit och dit och fastnade i taket till och med, haha så går det när man lagat mat med honom. 

Jag hade tänkt att baka semlor men hittade bara recept på 15 bullar och så många äter man inte! Och jag vet att man kan halvera receptet men jag slängde ihop en kladdkaka istället, den är ganska fet den med! Jag gjorde min favorit kladdkaka, och jag har aldrig lyckats så bra med den som jag gjorde igår! MUMS!

/R

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åhhh flera som kommenterade om den där pannkaksdagen! Varför inte vi det i Sverige?! Blir ju avundsjuk. Haha.



Och visst är halsbandet snyggt? Gillar't! Och gillade din tanke om tatuering. Jag är också sugen på en. Vet bara inte vad. Haha.



Saknar dig min fina vän! Hoppas vi ses snart. Ska ringa Lima-Bystuga imorgon och se om vi kan ha festen där. Men hör av mig direkt när vi fått besked :D Puss <3

2011-03-10 @ 20:44:28
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0