Light after dark

Vaknade upp idag av att en liten fisrumpa kom in och väckte mig. Har inte sovit hemma på jag vet inte hur länge så det var så mysigt av att vakna upp av en mysig Filippa kram. 

Jag har haft en underbar helg. Det blev puben med Mike, Steve och Petra (den nya au-pairen). Weddan med Emma och Jason, sena kvällar hos Hazels, mys med Steve och sist men inte minst, ett samtal från puben där hon frågade om jag ville ha jobb, WOHOOO! Så jag ska börja jobba på puben John Franklins på fredagar och söndagar, är lite nervös men hoppas att det ska gå bra! Ni får hålla tummarna för mig.



Idag var det 5 månader sedan det blev vi två, älskar dig mitt hjärta! Du gör mig så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Gamla pruttmoster

Grattis på 5 månaders dagen!!! xx

2011-06-08 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0