Come around sundown

Idag är en bra dag! Fick schemat av Peace & Love för 2 dagar sen och det var världens piss schema, jobba måndag 23-07, onsdag 15-23 (så jag skulle missa Kings of Leon och alla andra kalasbra artister) och fredag 23-07. Men så stod det också att om man hade önskemål om att ändra så kunde det finnas möjlighet att göra det, så jag skickade ett mejl till dem och frågade om jag kunde ändra så att jag jobbat onsdag 07-15 istället för dag/kväll. Så idag fick jag ett mejl tillbaks om att jag fick ändra, är så glad! Här har vi en som inte kommer missa Kings of Leon!

Igår fick jag även veta att jag ska iväg till Alicante igen, fast denna gång med hela familjen för att fira mamma som fyller 50 i år! I september bär det av igen.

Gladare människa får ni leta länge efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0