Aldrig vart så rädd!

Vilket äventyr jag var med om igår! Åkte in till London för att se Calvin Harris och Deadmau5 med fler i Victoria park. Slutade med att jag tappade bort min mobil, Steve och hans kompisar och så var pengarna var slut. Det enda jag hade var biljetten till tåget hem så det fanns inte mycket alternativ där utan jag tog sista tåget hem, somnade och vaknade i Gillingham. Sen hittade jag 2 snälla poliser som körde hem mig till Steve, men jag hade inga nycklar så jag fick sitta utanför dörren och hoppas på att han skulle komma hem, men han kom aldrig (eftersom att han var kvar i London och letade efter mig och checkade sedan in på travelodge och väntade på att jag skulle höra av mig) så vid 5-tiden gick jag hem och somnade utanför vår dörr för jag ville inte väcka dem, men plingade på vid 8-tiden för jag frös så och behövde sova innan jag skulle jobba vid 12. Usch, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Allt kändes så hopplöst! Tack gode gud för att inte vara uteliggare!




Love you!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Usch! <3

2011-06-13 @ 12:29:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0