Kanon!





Måste ju bara säga att jag har världens bästa moster! Jag satt hemma hos Steffe och så ringer hon mig och säger att hon var utanför och att jag måste komma ut med nycklarna för hon hade glömt sina och ingen var hemma. Så jag rusade ut och så var ju inte fallet. Hon sa att hon hade en present till mig i bagaget. Gissa om jag blev glad, hon hade vart på IKEA och köpt borden jag ville ha (som jag skrev om i förra inlägget) som jag hade tänkt åka och köpa imorgon. En riktigt lurare är vad hon är. 

Visst blev det fint??

Kommentarer
Postat av: Gamla Moster

Oj, va fint det blev! Va skönt att äntligen ha soffbord. Fick du bygga??? :) xx

2011-07-12 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0