1+1=2

Som ni kanske vet är jag tillbaks i England igen (kom hem i måndags) efter helt underbara 12 dagar i Sverige! Midsommarfirande och Peace and Love. Var så underbart att få träffa och krama om alla man har saknat så länge! Men jag saknar alla redan! Men det var så skönt att få komma tillbaks hit igen och träffa alla här hemma också. Det är ändå ganska bra att ha två Land att bo i på ett sätt. Men hade jag fått som jag ville hade alla bott i samma stad, då slipper man sakna varandra så himla mycket hela tiden, för mitt hjärta är ständigt fylld med saknad vilket kan vara ganska jobbigt!

Nu är det så att mitt liv som au pair är snart slut, drygt en månad kvar här. Håller på att leta nytt jobb så igår sökte jag till Ryanair på skoj, och fick ett mejl om att jag fick komma på en av deras assessment days den 22 juli. Skulle inte det vara lite skoj att vara flygvärdinna? Men det har ju också en nackdel, då skulle jag inte se mycket av Steve. Men men, söka gör ju inget! Sen frågade jag även på Mad play här i närheten, de sökte 4 heltid. Och de sa att de skulle ringa mig, så man kan ju inte göra annat än att hålla tummarna och att söka mer jobb!

/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jag har också funderar på flygVÄRD(dinna) tidigare. Sjukt kul ett tag tror jag. Och få resa iväg mycket. Pilot var jag också inne på. ^^



och jag saknar dig/er redan också. Alla i en stad, som förr, vore bra. :D

2011-07-07 @ 12:41:53
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0