Forever young

Imorgon är det dags för mig att ta mitt pick och pack och åka med Lina och Ronny till Nyköping och vara där tills jag åker tillbaks till England på lördag morgon. Tack alla underbara människor för dessa dagar med er. Har haft det kanon och kommer sakna er som tusan!



Sista dagen här hemma har bestått av mys med Mimmi. Hon var hemma från dagis idag så vi kunde ha en sista dag tillsammans, så vi gick till skolan och åkte skridskor och pulka. När vi kom hem stekte jag till lite pannkakor, enkelt men så gott! Och så låg vi i mammas säng och kollade på barnprogram, råkade somna för det var så himla gosigt. Har även bakat lite muffins också. Nu ska jag hänga upp den sista tvätten sen ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det upp tidigt och äta frukost med mammasen och Mimmi innan de åker till dagis och jobb.

Bexville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0