Pubsväng

Kom precis hem efter att ha följt Jennifer hem efter en sväng till puben med henne och Stephen, James kusin. Vi som tänkte vara hemma och mysa bara, men så kom vi på att det är ju fredag.. Så vi tog oss ett par pintar och myste lite på John Franklins. Sen kom Stephen och joinade oss, har inte sett han sen innan jag åkte till Sverige innan jul så det var kul med lite catching up. Nu är det dags för mig att ta mig en tupplur, blir att gå upp tidigt och ta tåget in till London med familjen för lite sightseeing. Sen mot kvällskvisten ska jag ta mig hem till Jennifer för att sedan ta en riktig svängom inne i Dartford, det luktar party! puss på er mina pussgurkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0