I am in love with this feeling

Denna helg har vart kanon! Fredag bestod av middag på Harvester med Jens och Steve, och jag ääääälskar deras sallad med blue cheese sås som man får plocka till maten! Finns inget bättre!



I går var det utgång som stod högst upp på listan och jag antar att ni blir jätte förvånade när jag säger det? Det var vår fjärde raka helg ute så idag kom vi fram till att det blivit lite mycket av det goda den sista tiden så vi ska ta och lugna ner oss lite med alkoholen och rumpskakandet nu ett tag fram över. 





Idag har det vart soffhäng som gällt, lite Peter pan, milkshake och mys. Nu sitter jag här hemma i sängen med Jensan och vi ska snart kika på Mean Girls 2, hoppas ni haft en bra helg allihopa! Min har vart kanon!
puss puss

Kommentarer
Postat av: martin

åååhh blue cheese, käkade massa sånt i staterna

2011-01-31 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0