I am back

Ja som ni kanske vet är jag tillbaks här i England, vilket känns jättebra! När jag kom i Lördags morse hämtade Madde och Filippa mig på flygplatsen, de var så söta och kom i sina pyjamasar och morgonrockar. Hade verkligen saknat dem. Lite senare på dagen så kom Hayley och Amelia och hälsade på, så vi lunchade sen tog vi bussen till Bluewater och åkte lite skridskor, det var hur mysigt som helst.

Senare på kvällen åkte jag och Jennifer som jag har saknat så till Dartford och tog oss några glas vinare på Weatherspoons, träffade lite kompisar och så slutade det med utgång på Crush, hade en kanon kväll! 

Igår gick jag hem till James, har oftast med mig något svenskt när jag kommer tillbaks så denna gång hade jag med mig lite djungelvrål vilket jag inte trodde att han skulle gilla. Men han älskade dem, han var bara tvungen att borsta av lite salt innan han stoppade den i mun haha. Var så himla kul att träffa honom, han har verkligen vart saknat! Spelade lite spel och pratade om allt som hänt sen sist vi sågs.

Loving my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0