Do it like a dude!

God morgon, sitter har pa golvet och snackar med Jens som ligger halvdod pa soffan efter gardagens bravader. Men jag ar pigg som en mort! Gick upp vid 9-tiden och tog mig en dusch sa jag kanner mig som en helt ny manniska. Jag och Steve ska snart aka ivag till London och fira kinesiskt nyar, ska bli spannande och uppleva det.


(kopte glajjerna pa primark, 1 pundare)



Gardagen var hur kul som helst! Jag och Jen hade ju bestammt att vi inte skulle ut denna helg, men man ar ju bara ung en gang. Kul att alla vakter och toalettpersonal kanner igen oss, vi borde snart fa VIP-kort sa mycket som vi hanger inne pa Weatherspoons och Crush haha.

Nu blir det Steves kalasgoda baconmacka sen taget in till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0