Flyttat och klart!

Idag var det min sista dag som au-pair för Filippa. Vi har bara vart inne och gömt oss från regnet idag. Kollade på Lejon kungen, målade och myste hela dagen. Kändes lite konstigt att åka ifrån dem idag. Men jag kommer ju bo 10 minuters bussresa från dem så vi kommer ju ses i alla fall. Men jag kommer sakna dem! 

Har under sista veckan flyttat alla mina saker till Steve och idag flyttade jag in helt, nu är alla mina saker på plats. Så nu bor jag med världens underbaraste pojkvän, jag är så lycklig! Det är första gången jag bor utan familj eller någon släkting så nu har jag flyttat hemifrån på riktigt :) Plus att jag börjar mitt nya jobb imorgon. Vuxen poäng till mig!

Nu blir det middag och mys, firar att jag flyttat in med ett glas vin ;)

Älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0