Eat that up, it's good for you

Hej hej hemskt mycket hej!

Ja det har hänt en del sen jag skrev sist. Jennifer har åkt hem till Sverige tråkigt nog. Känns faktiskt väldigt tomt så henne saknar man!

Helgen var händelserik och mysig. I lördags var det kalas hos Ians pappa som hade fyllt 69 år. Det var kul att träffa "släkten" och vi hade tur med vädret så vi satt ute och myste. I söndags var det mors dag här i England så Steve och hans syster Alison skulle ta med sig mamma Pam till London och vandra runt så jag följde med dem. Var första gången jag träffade hans familj så jag var lite nervös, men det gick bra! Han har en jättehärlig familj.

Vi strosade mest bara runt i det fina vädret på Londons gator sen vid 5-tiden tog vi tåget hem till Steves mamma och pappa för middag. De bor lite utanför Dartford, hur mysigt som helst! Var även där igår på middag, känns roligt att äntligen ha fått träffa dem. Nu är jag inte lika nervös längre, ja ni vet ju säkert själva hur det är att träffa föräldrarna första gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0