And it was all yellow

Då var det måndag igen och det härliga vädret börjar försvinna, var nyss härlig sol ute men nu är himlen fylld med tråkiga gråa moln och regnet öser ner. Men jag och James hann i alla fall sitta ute en liten stund på uteserverigen med en öl. Han åkte hem och jag gick hem för att hämta jackan sen ska jag gå till honom också

Men med måndag menas det också med att helgen är slut vilket är lite tråkigt, för det var en riktigt härlig helg igen. I fredags så åkte jag till Dartford och mötte Steve på puben där han satt med sina kompisar på uteserverigen i solen. Så satt vi där en stund sen gick vi hem och kollade klart på The Pacific. Sen på lördagen skulle jag upp tidigt för att ta mig hem till Magda igen för att se efter Lollo och Gordon några timmar, så jag tog med dem till Bluewater så fick de leka ute i lekparken. Sen när jag slutade så gick jag hem för BBQ, så kom Steve och nanny och grandad. Hur mysigt som helst! Sen på kvällen gick vi hem till James en stund och hälsade på, och det var lite andra folk där också. Sen igår låg jag och Steve ute i hans trädgård och solade, fast vinden var lite kall, men vad gör man inte för att få lite bränna?

Vill också säga GRATTIS till min söta kusin Filippa som fyller 6 år idag! HURRA HURRA HURRA!! Tiden bara springer iväg!



Nu ska jag dra mig vidare till James, hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0