Grattis min älskade syster!



Idag fyller min söta syster 7 år, tiden bara flyger förbi. Jag minns första gången jag såg henne, hon satt i barnstolen i bilen och sov med sina gula söta kläder. Jag hade varit hos pappa över helgen och det var när mamma och Henke hämtade mig vid tåget som jag fick träffa henne för första gången. Mamma skulle sen in och handla lite mat på kvantum, så jag satt kvar i bilen på parkeringen och bara tittade på den söta lilla ängel som hade kommit ner till jorden. Ända sen jag var liten hade jag önskar mig en lillasyster och så fick jag det. Världens sötaste också!

Saknar henne så det gör ont, men nu är det inte långt kvar tills hon och mamma kommer hit 13-17 april! Längtar så!

Så jag önskar ett STORT grattis till min lilla prinsessa som fyller 7 idag! HURRA HURRA! Hoppas du får en jättebra dag med många roliga paket och smaskig tårta! :) puss och kram till dig Mimmi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0