Cry a river, build a bridge and get over it!

Denna dag har varit lite jobbig att ta sig igenom, har kollat igenom massa gamla bilder på familj och vänner och saknar dem mer än någonsin! Speciellt när det är ännu en gång jag inte kan vara med och fira min söta syster som blir stora tjejen. Och sen blir jag så besviken på mig själv att jag aldrig kan få tumme ur och fixa till mitt CV. Det är i princip klart, behövs bara lite mer smådetaljer. Men jag har så svårt för att få det att låta bra. Har så dålig självkänsla och tänker bara dåligt om mig själv hela tiden vilket inte gör det mycket enklare för mig.
Idag satt jag barnvakt åt Lollo och Gordon (de barnen Jennifer tog hand om) en timma på kvällen medans Magda skulle iväg och jobba, de låg och sov så det var inte så jobbigt. Kändes konsigt att  Jennifer inte var där. Men sen kom Stuart hem och då gick jag vidare hem till Trudi och James. Vi beställde hem lite kinamat, det var mumsigt! Efter maten så satt jag och James och pratade massa strunt sen blev det natten och jag gick hem. Nu ligger jag här i min säng och lyssnar på Angus & Julia Stone och saknar min Steve, känns så tomt att inte ha honom vid min sida.
Nu är det dags för mig att säga god natt och hoppas på en bättre dag imorgon.
Denna dag har varit lite jobbig att ta sig igenom, har kollat igenom massa gamla bilder på familj och vänner och saknar dem mer än någonsin! Speciellt när det är ännu en gång jag inte kan vara med och fira min söta syster som blir stora tjejen. Och sen blir jag så besviken på mig själv att jag aldrig kan få tumme ur och fixa till mitt CV. Det är i princip klart, behövs bara lite mer smådetaljer. Men jag har så svårt för att få det att låta bra. Har så dålig självkänsla och tänker bara dåligt om mig själv hela tiden vilket inte gör det mycket enklare för mig.

Idag satt jag barnvakt åt Lollo och Gordon (de barnen Jennifer tog hand om) en timma på kvällen medans Magda skulle iväg och jobba, de låg och sov så det var inte så jobbigt. Var kul att träffa Magda igen. Men det kändes konsigt att Jennifer inte var där. Men sen kom Stuart hem och då gick jag vidare hem till Trudi och James. Vi beställde hem lite kinamat, det var mumsigt! Efter maten så satt jag och James och pratade massa strunt sen blev det natten och jag gick hem. Nu ligger jag här i min säng och lyssnar på Angus & Julia Stone och saknar min Steve, känns så tomt att inte ha honom vid min sida.

Nu är det dags för mig att säga god natt och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0