Vi åt en kines

Kom nyss hem från att ha ätit en riktigt god kinesisk-buffé på NC Revs i Gravesend. Kan knappt röra på mig så mätt jag är. Vi i Sverige säger ju aldrig att vi ska gå och äta en kines utan vi säger kinamat. Men här säger man "we are going to have a chinese" det tycker jag låter lusigt, samma sak med indisk mat, då säger man "we are going to have a curry". Lite onödig fakta för er svenskar. Jag sitter här i sängen med min lilla dator medans Aaron spelar FIFA. Vi väntar på att Madde ska kolla klart på CSI så att vi kan spela Cluedo, vilket jag kommer att vinna idag igen! :) Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Madde

...och hon vann....

2010-09-25 @ 01:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0