Time flies away

Ni är så rara och söta som läser min blogg :)
Idag trillade OC-boxen ner genom dörren. Har längtat länge nu! Så nu har jag alla fyra säsonger, vilket är kanon! Håller också på att kolla på Desperate Housewives och är på andra säsongen. Jag får låna boxarna av Aarons syster. Måste nog säga att Desperate Housewives och OC är mina favorit serier genom tiderna. De är de som jag har fastnat för mest. Var inne på Gossip Girl också när det började men sen tappade jag bort mig helt när jag inte hade någon koll på vilka tider de gick. Och när man inte fattar vad det handlar om finns det inget intresse kvar. Men skulle säkert kunna kolla om på det för det är en bra serie. Någon som har några bra tips på serier man skulle kunna gilla om man kollar på OC och DH?


Idag är det Filippas sista dag på sommarlovet, imorgon börjar hon första klass. Stor tjej nu. Minns när jag fick se kort på henne första gången som om jag såg det igår. Då var hon inte stor. Men tiden går förskräckligt fort.
Jag och Aaron tog oss en sväng till puben förut och satte oss ute i solen med en öl. Får ju passa på att njuta av de sista fina varma dagarna som finns kvar, nu är det inte långt kvar tills hösten är här. Nu ska jag laga lite mat, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0