Min sista dag som 19åring

Sitter nu med Aaron, Emelie och Filippa i vardagsrummet och väntar på den goda maten. Det luktar ljuvligt! Idag är det min sista dag som 19åring, imorgon blir jag 20 år :) Ikväll ska vi bara ta det lugnt, det behövs efter allt partandet med Emelie i helgen. Ska spela mitt nya spel jag fick av Hazel familjen, Cranium heter det och det verkar riktigt roligt. Imorgon ska vi åka till Weatherspoons och äta frukost och på kvällen blir det middag ute på T.G.I Friday's. Ska bli riktigt mysigt. Detta är första gången på många år som jag faktiskt längtar efter att fylla år. Har fått jättemånga kort som jag ska öppna imorgon, ser verkligen fram emot det :)
En sista puss från mig som 19åring ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0