Freitag

Som jag skrev igår gick jag hem till James på kvällskvisten och spelade Risk. Det var första gången jag gick dit efter att Mike har åkt, kändes lite tomt utan honom där. Men tiden går fort och snart är det april! Han är ute och reser och just nu är han i Tyskland. De ska i alla fall hamna i Schweiz och jobba var tanken. 
Aaron kom hit efter spelningen igår och han fick mig att skratta kan jag berätta! När han och Kez hade kommit fram till Shepherds Bush där de skulle gå in och se Two Door Cinema Club, så skulle vakten scanna deras biljetter men de funkade inte, då såg han att det var biljetter för onsdagen (dagen innan) Att man inte kollar sånt när man får biljetterna? haha ja killar tänker inte mycket! Men eftersom att de är killar så tänkte de inte åka hem och bli skrattade åt så då var antingen att dricka sig väldigt fulla eller att hitta två biljetter. Och som tur var så hittade de två biljetter så de slapp att bli retade sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0