Fotbollsfruar

Gomiddag! Usch vad seg man är idag. Riktigt fult väder och frusen är jag också. Ligger i sängen med världens mysigaste stickade tröja som Madde har gjort. Åkte med Alison och kikade på våra grabbars fotbollsmatch idag. Det var sååååå himla kallt, nästa gång ska jag dra på mig långkalsonger och mamelucker och mössa och dun jacka och allt vad man kan ha! Men det var första gången jag såg Aaron spelade, han såg lite seg ut efter gårdagen men de gjorde de flesta, haha. Men han var jätteduktig. Det var kul att se han spela, speciellt när de vann 7-6. Men det var ganska kul att se när en i laget drog i sig en cigg i halvlek, haha vilken lirare. Kanske inte det bästa att göra när man spelar fotboll. 

Igår åkte vi till IKEA och shoppade lite. Madde och Ian hittade en ny garderob och en ny byrå som vi har fått upp nu. Blev himla bra :) Jag hittade ett överkast till sängen och en fin burk. Alltid roligt med nya saker till rummet.
Kvällen bestod av X-Factor, Poker, Logo och en hel del alkohol med trevligt folk hemma hos Alison och Kay. Jag vann inte ett skvatt. Men för 5 pundare så gör det inget, hade ju en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0