20th Birthday!

God kväll alla goda och glada! Igår var det min stora dag. Jag hade den bästa födelsedagen! Dagen började självklart med att jag vaknade till den traditionella sången "happy birthday toooo yoooo".. Madde och Filippa kom in med tårta och sjöng. Sen kom Aaron och hämtade upp mig och Emelie vid 9-tiden, så hämtade vi upp James och så vidare till Weatherspoons för en riktigt Engelsk frukost, det var supermysigt! Efter att vi var mätta och belåtna så gick jag och Emelie vidare till Primark för lite shopping.

Senare på kvällen så hade Aaron bokat bord på T.G.I Friday's. Min favorit restaurang :) Efter att vi hade ätit den supergoda maten så väntade vi på att få notan så att vi kunde åka vidare hem och mysa. Nää då kommer det 6 servitriser och ger mig en tårtbit och säger åt mig att ställa mig på stolen. Så skriker de åt alla andra som sitter och äter att sjunga för mig, haha vilken upplevelse. Kunde inte sluta skratta så jag höll på att blåsa ut ljuset hela tiden, busigt värre! Sen åkte vi vidare hem och spelade Cluedo och Buzz vilket jag vann båda två! 

Fick en liten lurig present av moster och Ian. Det är en hemlig resa, jag blir upphämtad den 15 oktober klockan 13 och återlämnad den 18 oktober klockan 23 och så ingick det hotell och frukost. Så jag undrar verkligen vad det är de ska skicka iväg mig på? Ska bli spännande att se :) och av Aaron fick jag skinnjackan som jag önskade mig! Jag har världens bästa pojkvän! 

TACK för alla gratulationer!! :)


LOVE YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha nej vad roligt! Åh, önskar att jag hade firat dig. Hade varit så trevligt. :)



Och spännande med den "hemliga presenten" :D <3

2010-09-23 @ 11:46:55
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0