Söndag - Latar dagen!

God afton. Har i princip spenderat hela dagen i sängen och kollat på serier. Morgonen bestod av Tusenbröder, kollade klart på säsong 2 så nu har jag bara säsong 3 kvar. Sen tog jag en paus och åt godaste lunch/middagen som Ian gjorde, roast dinner. Det är så sjukt gott! Sen kollade jag på OC med Aaron, så jaa.. En hel del sängliggande har det blivit idag. Men det är ju söndag och det har vart så tråkigt väder, lite regn och så lite mer regn på det med.

Går kvällen bestod av mycket Wii spelande och Logo spelande hemma hos Alison med henne och Kez. Det var mycket trevligt! Har haft en mycket trevlig helg måste jag säga. Ser verkligen fram emot när Jennifer kommer hit och ska jobba som au pair på onsdag! Ska bli så roligt!!
Nu - Mer mysande! Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0