As kalas

Godmorgon! Här sitter jag i sängen ny duschad och uppfärskad från går kvällen. Men cigarettröken sitter fortfarande kvar i håret även fast jag duschat, blääk! Jag och Aaron sov kvar hos Alison igår efter att vi hade vart ute och alkoholat oss med Alison, Debourah och Kez. Det blev en riktigt trevlig kväll måste jag säga. Men Aaron skulle upp tidigt så han körde hem mig vid halv 8 och så tänkte jag att det skulle bli så skönt att lägga sig i sängen och sova men jag kunde inte somna om. Så jag kollade på ett avsnitt av Tusenbröder. Jag såg aldrig den serien när den gick på tv, men så hittade jag den bland Maddes filmer och jag fastnade direkt. En riktigt bra serie det där. Nu vi åka iväg till Dartford, men vi hörs väl senare, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0