Planer

God kväll alla godingar!

Har precis pratat med Emma på andra sidan jordklotet. Hon åkte till Australien för ca 4 månader sedan och tänkte vara kvar tills nästa år, och innan hon åker hem så tänkte hon åka till Asien (slutet på juli, början på augusti). Så kom hon på en alldeles utmärkt idé, att jag kunde åka och möta henne där så vi kunde åka runt tillsammans. Det hade ju vart så underbart! 

Idag fixade jag även klart mitt CV, tur att jag har en så snäll och hjälpsam moster! Så imorgon hade jag tänkt att sticka över till ASDA, mataffären här jämte och fråga om jobb. Kunde ju inte vart mer perfekt! Öppet dygnet runt så de borde ju ha några timmar över till mig tycker man ju.. Annars om det inte funkar så frågar jag vidare på Bluewater, shoppingcentret. Kunde ju vart bra med lite extrapengar nu innan jul.

Det var en liten uppdatering från mig, hoppas att ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0