One more sleeps!

Här sitter jag på sängen med min lilla älskling i knät (datorn). Aaron sitter här breve och leker med sin älskling (FIFA 11). Jag håller på att lägga in lite nya fräsiga låtar på mobilen. Ja hörrni, nu är väskan ännu en gång nästan helt packad för att ta sig ut på nya äventyr, fast denna gången vet jag faktiskt vart jag ska så det är ingen större överraskning. Det är första gången Aaron ska till Sverige, han är jätte uppspelt! Mest av allt vill han kolla på hockey och åka skidor, så det är ju inte så hemskt svårt att uppfylla hans önskemål direkt. 

Igår var Jennifer här och myste med mig, vi kollade på Lyxfällan som handlade om 23 åriga Vanita, haha om ni inte sett det måste det avsnittet ses, tv3play.se och avsnitt 3. Aldrig skrattat så mycket! Vi kollade även på Kommissarie Späck, riktigt sjuk men rolig film. Det är en parodi på Beck skulle jag säga. Kommer sakna dig Jennifer, önskar att du kunde följa med till Sverige! Men vi ses nästa onsdag hjärtat!
Nu ska vi sova, imorgon åker vi till underbara Sverige! Då får jag kramas med er!!! Längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0