Mjuka paket

Kom nyss hem från en liten mat shopping. Vi blev sugna på att ha stir fry till middag idag, en slags wookmix med bara massa grönsaker och nyttigheter. Sen gick jag även upp till klädavdelningen för att Filippa behövde nya tights eftersom att hon kommer hem lite då och då med stora hål mitt på knät. Det är ju faktiskt inte alltid så lätt att låta bli att ramla ibland :) Men de hade så klart inte hennes storlek, fast de har ju så söta kläder så jag fastnade där och tänkte på allt sött jag kunde köpa till lilla Mimmi. Men efter förra julens kommentar på julklapparna jag gav henne så är nog inte det så populärt med mjuka paket. Hon fick kläder förra året, och så när hon öppnade kollade hon på mig och sa "kläder?" haha, ja små barn är allt bra roliga. Fast som tur var hade jag köpt några hårda paket också! Puh! 

Nu blir det snart middag sen ska jag träffa söt Jenfan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0