Just the way you are

När man sitter vid Rebeccas dator och hon är inloggad på blogg.se så kan man ju
alltid passa på att göra ett litet inlägg i smyg. Hon sitter just nu och bygger gubbar
med Filippa medans jag sitter i soffan, ska göra dom sällskap snart. Både vaknade
upp i morse och inte mådde så bra men efter några timmars mys och lite lunch i
magen så mår dom bättre. Som sagt, jag ville bara berätta att jag är så glad att
jag har henne här, hon finns här för mig i alla lägen. Nu måste jag skriva klart det
här innan tjejerna misstänker något, har precis fått frågan vad jag gör för något?
öhh kollar på facebook. hehe! Rebecca Lundgren jag älskar dig.
/ Jennifer Bengtsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0