7 dagar kvar

Jens är äntligen tillbaks, har längtat efter henne! Jag och Aaron åkte och hämtade henne på flygplatsen igår. Flyget skulle landat klockan 6 men eftersom att ni i Sverige hade snöstorm blev det problem på flygplatsen så hon landade inte förens klockan 12. Håller tummarna för att det inte blir några problem när vi ska åka nästa onsdag! Längtar så efter att få träffa alla er där hemma igen! 

Medan vi väntade på att få information om när Jennifer skulle komma så åkte vi hem till Alison och Kez och spelade Pictionary man och Logo. Det var riktigt trevligt! 

Just de, jag höll på att glömma berätta hur det gick för mig och jobb sökandet på ASDA, det gick ju inte så jättebra. Jag gick in där och så frågade jag en dam i kundservice om jag kunde få lämna mitt CV, men de tog inte emot CV, bara ansökningar online. Så jag gick hem och skulle försöka mig på det, men man måste ha ett "national insurance number" när man ska söka jobb här. Så då fick jag ringa till arbetsförmedlingen och säga att jag vill ha ett, så jag fick tid i slutet av november så då ska jag åka till dit och få ett förhoppningsvis, måste bevisa att jag är jag och inte någon terrorist!  

Hoppas att ni har det bra i snön! Önskar att vi kunde få lite snö här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0