Update!

Har så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja. Helgen var awesome! Fredagen bestod av en alldeles fantastiskt rolig utgång med Emma i Dartford. En kväll med henne slutar alltid bra! Dagen igår bestod av mys hos henne sen på kvällen kom Aaron hit och jag gjorde middag sen kollade vi på Notting Hill, den är alltid lika rolig. Idag har vi bara tagit det lugnt, kollade på Bridget Jones och spelade Buzz. Senare ikväll åkte jag hem till Emma och så kollade vi på Fantastic mr fox med Mike och käkade middag och nu sitter jag här.

Helgen som kommer åker jag till Sverige och så ska Aaron följa med, ska bli superkul! De två födelsedags kvinnorna ska firas, de fyller ju 20 härliga år! En viktig ålder som skall firas rejält!! Ska bli så kul att träffa dem igen. Synd bara att de andra tjejerna inte kommer. Men Christoffer och Adam kommer i alla fall!! You go boys!

    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0