You can do it!

Har precis ätit en supergod middag efter att jag tagit en promenad i det kalla. Sitter här vid datorn alldeles mätt och belåten. Det blir nog tidigt i säng idag för jag är supertrött. Men innan jag somnar ska jag nog kika in i Bella, Edward och Jakobs värld. Börjar bli väldigt spännande nu i tredje boken. Har segat lite med att börja läsa den för jag vill inte att det ska ta slut. Men nu när jag väl har börjat är det omöjligt att låta bli. Men jag ska vänta med att läsa fjärde boken tills jag sett nästa film. Annars tar det slut för fort!   

Jag har börjat med en mjukstart på ett smalare liv och imorgon börjar det på allvar. Har i alla fall promenerat nästan varje dag i minst en halvtimma så det känns toppen!! Det är bara att kämpa på.

Jag har haft en bra helg, hoppas att ni också haft det! x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0