I shoot 'em bang, bang

Gick upp lite innan klockan slog åtta denna gråa, regniga morgon. Allt för att jag skulle äta mysig frukost med Madde och Filippa framför tv:n som visade Peppa Pig. Kokade ägg till mig och moster, det var mumsigt! Sen när de lämnade huset tog jag tag i lite strykning och städning så nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och väntar på att Lärcentrum i Leksand ska svara på mitt mejl som jag skickade igår. Måste läsa upp engelska b och matte b. Men nu när jag har vart här ett tag ska det väl inte vara några problem med engelskan i alla fall hoppas jag.

Eftersom att det är för risigt väder att gå ut just nu ska jag ta och dansa lite till Wii spelet Just Dance. Det är superkul, men det är bäst att jag drar för gardinerna så de som går förbi inte ser ;)




Ha en trevlig helg allihopa och här bjuder jag på en galet bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0