Welcome

Köpte mig en ny plattång idag. Det var på tiden för den förra jag hade har jag haft sen jag gick i nian. Så ja.. det blir väl fyra år. Då kan man säga att plattänger har förändrats en hel del, eller? Det bästa var att den var på rea, den hade kostar £64 men det var halva priset så jag betalade bara £32. Det kan man kalla ett riktigt kap!





P.s, vill bara uppdatera er om att det var skönt att få komma "hem". Känns bra att få komma in i sin rutin igen. Och det kommer vara lugnt på min front här ett tag angående puben för jag ska spara alla mina pengar till andra roligheter som visar sig fram till våren. (Okej, kanske inte just ALLA, men en del.. Får ju bli någon kväll till puben tror jag nog)

Cheers mate!! See you later!

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Jag har ju en plattång från Toni&Guy, den är asbra. :D



Och tack sötis vad snäll du är. Dock saknar jag våra kisstunder, även om vi är äckliga. Saknar dig! <3

2010-01-21 @ 01:14:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0