Did you hear about the Morgans

Aaah, vilken guld film! Hugh Grant och Sarah Jessica Parker var verkligen super. Hugh lyckas alltid få sånna bra roller. Jag blir alltid lite småkär i honom efter varje film jag ser där han medverkat i. Det lilla charmtrollet! I det stora var det helt enkelt en hysteriskt rolig kärleks-komedi. Rekommenderas!

Den får 5/5 pluttar.

.     .     .     .     .

Och genom att gå på bio får man ju också försmak på andra kommande nyheter inom filmindustrin. Och det var många som verkade intressanta. Hoppas på fler biobesök här framöver.

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Vill också se, haha! Jag är så ful att jag brukar sitta och skriva ner vilka filmer som verkar bra när de gör "trailers" för de olika nyheterna, hahaha.

2010-01-21 @ 01:13:59
URL: http://gaymasen.se
Postat av: erik

skaffa voddler! ;)

2010-01-21 @ 12:32:25
URL: http://pringaito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0