DH!!

Det har gått bra för min träning de senaste dagarna förutom att jag har fått sån fruktansvärd huvudvärk och ingen energi alls.. Jag och moster brukar kolla på tv varje kväll men jag har inte haft energi till det alls denna veckan. Jag äter special K till frukost och middag och kycklingsallad till lunch. Jag går ungefär en 30 - 60 minuters promenad varje dag och eftersom att jag inte äter rätt så mår jag inte så bra.. Så nu får det vara slut med löjlerierna. Man måste äta om man ska få i sig tillräckligt så att man orkar träna. Så imorgon är det en ny dag. Ska man göra det ska man göra det riktigt eller inte alls!

Nu är det dags för lite DH (desperate housewives) en ny säsong börjar och det ska jag se med moster som ivirigt väntar i soffan.. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0