Dance like no one is watching

Good evening! Kom precis hem och ligger i sängen med lilla Buddy i knät (min dator). Det finns ju inget skönare eller goare än en ny bäddad ren säng! Dagen började med att jag drog igång lite härlig julmusik och flängde omkring sjungandes och dansandes medan jag städade, har kommit på att det blir mycket roligare med musik och speciellt julmusik. Så om ni inte redan testat det så tycker jag ni kommer ihåg det tills nästa gång (kom bara ihåg att dra för gardinerna annars kan det bli lite pinsamt om man helt plötsligt har en massa publik utanför fönstret) 

Dagen fortsatte sedan med att jag gick hem till James och när jag kom dit så skulle han, Harry och Ryan åka och kolla på Harry Potter så jag hakade på. Filmen i sig var ganska långdragen och det var för lite action tycker jag, blev lite besviken. Men den var helt okej, 3 av 5 pluppar! Måste också passa på att säga att Ron och Harry faktiskt blivit riktigt stiliga, *vissel*

Det som jag tyckte var häftigt var att scenen i början när de är i en tunnel faktiskt är inspelad här där jag bor, står på bussarna som åker förbi (Bluewater och Dartford). Sen när de kommer ut ser man bron som vi kan se ifrån vår balkong. De ni!

Sa hej då till Johanna ikväll också. Det har vart jättekul att ha henne här i England och jag hoppas hon har haft det bra här med! En av de bästa helgerna på länge! Vi ses i Sverige gumman!

Night night, sleep tight and don't let the bed bugs bite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ginger-ron!

2010-12-07 @ 01:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0