Jul

Här sitter jag och myser för mig själv. ljuvlig musik, sköna dun tofflor och morgonrock. Har vart och jobbat på hotellet idag, 16-22. Läskigt att ha stängning själv när man vet att det var inbrott för några månader sen och att de har huvudnyckeln. Men det gick bra. 

Gårdagen i Falun var nog kul, har i alla fall skrattat åt den idag. Middag med Ida, Viktor och Gustav sen lite partaj på Rådhuskällaren på det. 3 av 5 pluppar.
Har för övrigt haft en jättemysig jul! Så mysigt att vara hemma med hela familjen.

Bjöd på lite bilder. Hade en jättebra jul, hoppas att ni också haft det! Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, ska åka till Borlänge med Ida, Viktor och Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0