Home sweet home

Efter 5 timmars bilresa var jag äntligen hemma. Har haft en supermysig helg i Stockholm men det är så skönt att vara hemma! När jag kom innanför dörren sa mamma att Mimmi sov över hos en kompis så hon var inte hemma. Då blev jag jätte besviken för jag hade verkligen sett fram emot att få pussa och krama om min lilla prinsessa. Men när jag gick in i mitt rum så låg hon under täcket, den lilla busungen. Mamma älskar verkligen att lura mig! 

Efter att jag hade nattat Mimmi så gick jag upp i köket till mamma och gjorde mig lite chail latte och så smakade jag på mammas nybakta tjockbulla, underbart gott kan jag säga! Sen satt vi där och pratade lite.

Mimmi ligger nu och sover i min säng så jag ska krypa ner breve henne sen. Myspys! Så skönt att få komma hem lite. Imorgon ska jag åka med mamma och julhandla, ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0