Glömsk

Denna dag har vart super mysig! Tog tåget in till Stockholm 11.15 med Lina, sen strosade vi runt på stan tills 5 tiden då vi åkte vi till hennes släktingar i Vega. Lite senare kom Annica, Peter, Emma, Nina och Magnus. Så käkade vi god mat och så drack vi glögg och åt pepparkakor. Och jag får ju inte glömma att vi spelade Hollywood också. Alltså en riktigt kanon dag! Imorgon kommer Ronny och så ska vi åka till Orminge och mysa vidare. 

Jag och Lina står och väntar på tåget till Stockholm i Nyköping, så när tåget rullar in på stationen så piper Lina iväg för att hoppa på tåget så lämnar hon sin påse på marken, men som tur är har hon mig så jag tog med mig den ;) Sen när vi skulle hoppa av tåget skulle jag skämta med Lina och fråga om hon hade med sig allt. "Har du med dig allt nu? påsen? kameran? väskan?" bara för att jävlas med henne. Så började vi gå mot centralen, så känner jag att det saknas något! Jo tror ni inte att det är jag som glömt min väska på tåget då? Snacka om att jag sprang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0