Robsessed!

Idag har det vart strålande sol hela dagen och supervarmt! Nu är sommaren snart här!

Jag har sett två filmer på bio inom loppet av 12 timmar, det är inte dåligt gjort! Igår blev det Remember me med Emma. Alla visningar av filmen var fullbokade hela dagen utom den sista så den började 22.15. Det var mysigt att gå så sent, kom ut från bion runt halv ett. Det var en ruskigt bra film, rekomenderas absolut! Den har ett slut som man verkligen inte förväntat sig. Och sen att få se Robert Pattinson på den stora skärmen gör den ju bara ännu bättre! 

Idag blev det Nanny McPhee the big bang med Filippa, Molly och Caroline. Molly är en kompis till Filippa från skolan och Caroline är hennes trevliga mamma. Tycker att denna var bättre än ettan faktiskt. Det brukar oftast vara ettan som är bäst men i detta fall var tvåan bättre. Måste erkänna att det kom faktiskt några tårar, haha! Känslig som man är :)






Lite senare idag tog jag mig en promenad tillbaks till Bluewater i det sköna varma vädret för att hitta en present till Filippa som fyller år på söndag, och det gjorde jag. Hittade även en klänning till mig på H&M.

later babes!




Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Du vet min pudding att du är den snygga! :D <3

2010-04-11 @ 22:16:02
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Såg nu att det var Mcphee 2, den måste jag ju seee! :D

2010-04-19 @ 00:02:20
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0