Hotellet bokat!

Idag var moster-maddan ledig och hon ville åka till Primark i Gravesend och jag ville självklart åka med. Så vi lämnade av Filippa i skolan 08.50 sen åkte vi till Primark och guuud vad man hittar mycket saker! och så billigt!

hittade bland annat detta







sen var vi kvar där till halv 12, och då åkte vi och hämtade upp Filippa vid skolan och sen vidare till Bluewater för att äta lunch och det blev jättegod pizza. Jag tog en med kyckling, svamp och vitlök, yummie! Sen svängde jag in på Boots, också en av mina favorit affärer!

Jag har nu även bokat ett hotell som jag ska bo på imorgon när jag ska ut i London med några tjejkompisar! Ska bli otroligt grymt kul! (:


Kommentarer
Postat av: sofie knutsson

jag ÄLSKAR primark, jag handlade som sjutton när jag var där ;)

2009-09-25 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0