B-day!

I morse vaknade jag av en sång, men inte vilken sång som helst utan just den där sången folk sjunger till en när man fyller år. Det var alltså ingen vanlig dag idag utan min egna 19 års dag. Dagen började med att jag fick jätte god frukost, scrambled eggs och bacon som Ian hade gjort, mm mumsigt filibubblan.. Sen runt tio-tiden åkte vi till Southend, vilket tog oss ungefär en timma så vi var framme runt elva. Så när vi kom fram gick vi in på Adventure Island som är en supermysig nöjespark som ligger precis vid vattnet. Så förutom att vi har åkt massa och spelat bort lite pengar var vi även en kort sväng och tittade till stranden. Hur mysigt som helst!

Igår kväll gick jag en sväng till favorit puben The Pier för att säga hej till Kim som jobbar där. Det var ganska mycket folk där och det var hur trevligt som helst. Först kändes det lite knäppt att gå dit själv, men sen kom Kim och pratade med mig och så presenterade hon mig för några andra så det var jättekul. De sa åt mig att jag skulle komma och kolla på fotboll idag och ta en drink på min födelsedag, men efter dagen som vart är jag helt utmattad och orkade inte gå dit. Men jag ska vara kvar många dagar till och jag hinner nog gå dit en annan dag. För nu ska jag sova! Och imorgon börjar det på riktigt, ska hämta Filippa efter skolan själv imorgon, men det kommer gå skitbra!

Hoppas ni mår lika bra som jag gör! Puss på er

       




Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Åh, vill åka den där bergochdalbanan!

2009-09-21 @ 10:53:52
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Alexandra

Grattis! :D Fick du mitt sms?

2009-09-21 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0