Last days of september.

Hej allihopa, har inte skrivit på ett tag men nu ska jag allt berätta lite kort vad jag har gjort de senaste dagarna. I fredagas så åkte jag in till London och träffade Nandini, Bella och Annie. Förfestade lite på hostellet och sedan åkte vi in till picadilly och där var det en som tipsade om en club som hette Oxygen så vi gick dit. Det var verkligen superkul! Sen sov jag även kvar på hostellet med Annie och Bella. Haha det var så sunkigt hostel. Vi sov 16 st i samma rum, men vad räknar man med om man betalar 160 kr och frukosten ingår? ;)

lördagen så gick vi upp tidigt för jag skulle checka ut innan 10 och vi skulle på Portobello Road marknaden i Notting Hill. Hittade mycket fint där på den ändlöst långa marknaden. Sen så hittade vi ett jättemysigt ställe som vi tog en öl på och rökte lite shi sha (vattenpipa). Sen åkte jag hem på kvällen och då tog jag med mig moster till puben en sväng och myste. Söndagen var lugn. Sen i Tisdags åkte jag in till London igen för att träffa Annie, Bella och Nandini. Käkade och hade det mysigt, sen gick vi tillbaks till det där mysiga stället och rökte shi sha.

Igår åkte jag in till London igen, åkte till deras hostel och så spelade vi lite kort inne på hostellet och drack lite cider. Träffade två supertrevliga svenska killar innan vi skulle åkte till "ung i London" träffen. Snackade lite med dem och sen drog vi vidare. Men det var så tråkiga på träffen att vi köpte lite öl och drog tillbaks till hostellet, så träffade vi dem där och spelade öl-spelet med dem, sen hängde vi med de ut på en club i närheten. Var en mycket trevlig kväll. Sen sov jag kvar på hostellet, gratis är gott (:

 

Jag har det underbart här!! Hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0